درامان ماندن از بیماری های قلبی

درامان ماندن از بیماری های قلبی

لطفاپس از مطالعه امتیاز دهید

در مطالب قبلی جلوگیری از بیماری های قلبی را برای شما توضیح دادیم و بیان کردیم که این عوامل ممکن است خطر ابتلا به این بیماری ها را کاهش می دهد.در این مطلب به نکات مهم دیگر برای درامان ماندن از بیماری های قلبی می پردازیم.

همان گونه که می دانید راه های زیادی برای دوری از شر بیماری ها وجود دارد،اما می بایست شما روش هایی را در پیش بگیرید که کاملا استاندارد از نظر پزشکی باشد،راه های دیگر ممکن است برای سالم نگه داشتن قلب تان فعالیت دیگر اندام های بدنتان را به خطر بیاندازد.

برای این که از عامل های مهم و استاندارد بهره ببرید می بایست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اولین عامل و مهم ترین عامل برای دور شدن از بیماری ها این است که شما نباید از غذاهای خانگی دوری کنید.

فست فود ها عامل مبتلا شدن به بیماری ها

برای در امان ماندن در برابر نفوذبیماری ها در بدنتان می بایست از مصرف غذاهای آماده و فست فود ها تا آن جایی که شما می توانید پرهیز نمایید.

باتوجه به این که  بیشتر رستوران و ساندویچی هایی که غذای آماده ارائه می دهند از نکات ایمنی و بهداشتی در پخت غذا استفاده نمی کنند،در نتیجه شما با خوردن غذاهای آماده دریچه ایی بزرگ در ورود بیماری ها ایجاد می نمایید.

مطالب مرتبط: بهترین دکتر قلب

سیگار کشیدن!!!!

برخی از انسان ها برای کاهش استرس و اضطراب زندگی خود از روش هایی کمک می گیرند.یکی از این روش ها برای کاهش استرس مصرف سیگار می باشد.کاهش استرس با استفاده از مصرف سیگار امری غیر پزشکی و هم چنین اگر بخواهیم از نظر علوم طب مصرف سیگار را مورد بررسی قرار دهیم استفاده از سیگار باعث می شود بسیاری از مواد مضری که در ساختار این مواد وجود دارد به درون شما ورود کند.مصرف سیگار در دراز مدت یا کوتاه مدت ممکن است خطرات ابتلا به بیماری های ریوی و قلبی را افزایش دهد در این صورت با افزایش بیماری های قلبی و عروقی فرد دچار مشکل در درمان بیماری های قلبی و ریوی می شود.توجه داشته باشید درمان بیماری های قلبی و عروقی و ریوی در افرادی که از سیگار مصرف می کنند بسیار مشکل تر از افرادی می باشد که این ماده را مصرف نمی کنند.

کاهش استرس از طریق سیگار امری زود گذر و غیر دائم می باشد.برای کم کردن استرس و اضطراب زندگی خود می توانید از مشاورینی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید.برای درامان ماندن از بیماری های قلبی پیشنهاد می دهیم ترک مصرف سیگار را در زندگی خود فراموش نکنید.

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
تاثیرات دخانیات بر قلب

مصرف الکل!

برخی از انسان ها باوری اشتباه را در زندگی خود رواج داده اند یکی از این باور ها استفاده از مشروبات الکلی به سلامت کلیه کمک می کند می باشد.این امر یک باور کاملا اشتباه می باشد.مشروبات الکلی دارای مواد مضری برای بدن می باشد.در صورتی که می خواهید بدن تان در مقابل بیماری ها عملکرد مناسبی داشته باشد می بایست مصرف الکل را ترک نمایید.باتوجه به ساختار الکل در مشروبات الکلی خطر آسیب به چشم افزایش می یابد در مواقعی نیز مشاهده شده است فرد در زندگی روزمره خود از مشروبات الکلی استفاده کرده است و به مرور زمان بینایی خود را از دست داده است.عامل مهمی که سلامت قلب را  به خطر می اندازد مشروبات الکلی می باشد.برای درامان ماندن از بیماری های قلبی می بایست از مصرف الکل جدا دوری کنید.

مصرف خود سر داروها

در اکثر انسان ها مشاهده شده است در صورتی که دردی را در ناحیه ایی احساس کردند قرصی را به طور خود سر استفاده می کنند.در مواقعی ممکن است آثار مخربی را برجای بگذارد.

در این مطلب برخی نکات مهم برای درامان ماندن از بیماری های قلبی را برای شما ذکر کردیم امیدواریم با ترک این عادات بد کمک بزرگی به زندگی خود و اطرافیان تان کرده باشید.

دکتر زهرا جوزانی کهن یکی از بهترین متخصص اکوکاردیوگرافی قلب در تهران  می باشد شما برای ویزیت می توانید به بخش های مربوطه مراجعه نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =