5/5 - (401 امتیاز)
بهترین فوق تخصص انژیوگرافی درتهران

فوق تخصص انژیوگرافی درتهران

جهت تعیین وقت همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره 09109977733 تماس بگیرید.

افتخارات علمی دکتر زهرا جوزانی کهن:

فوق تخصص قلب و آنژیوپلاستی

بورد تخصصی قلب و عروق

فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی قلب و عروق

دوره پیشرفته آنژیوپلاستی عروق پریفرال از دانشگاه تهران

سابقه سالها هیئت علمی دانشگاه

هیئت مدیره انجمن(اینترونشن)آنژیوپلاستی کشور

هیئت تحریریه ژورنال بین المللی قلب وعروق ISI

کسب رتبه ١٪ ؜برتر پزشکی

ارائه دو مورد از نوآوریها در تکنیکهای آنژیوپلاستی در مهمترین کنگره بین المللی آنژیوپلاستی EuroPCR2018 در پاریس

سخنرانی های متعدد در سمینارهای داخلی و خارجی

مقالات متعدد در ژورنالهای داخلی و خارجی

استاد راهنمای تزهای متعدد دکترا

کارشناس برنامه های زنده پزشکی سیما

بهترین متخصص قلب در تهران را اینگونه پیدا کنید

 بهترین متخصص قلب از جمله گرایش های مهم در رشته ی پزشکی محسوب میشود. فارغ التحصیلان این رشته به درمان بیماری هایی که مربوط به قلب و عروق میشود، میپردازند. در صورتی که به بیماری قلب و عروق دچار شوید، پیدا کردن یک متخصص قلب اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

در شهرهای کوچک، پیدا کردن بهترین متخصص قلب شاید کار چندان سختی نباشد. اما در شهرهای بزرگ پیدا کردن  بهترین دکتر قلب تهران کار واقعا سختی است.

یکی از خدماتی که یک متخصص قلب و عروق به بیماران خود ارائه میدهد، آنژیوپلاستی است.

انتخاب یک متخصص آنژیوپلاستی خوب میتواند در نتیجه درمان شما نقش مهمی داشته باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی ویژگی هایی که با استفاده از آن بتوانید یک متخصص قلب خوب در تهران یا سایر شهرهای بزرگ را پیدا کنید، به شما معرفی کنیم.

بهترین متخصص قلب

چرا باید از بهترين متخصص قلب در تهران برای درمان آن کمک گرفت؟

‎امروزه بیماری‌های قلبی و عروقی جزو شایع‌ترین علل مراجعه‌ی بیماران به مطب پزشکان می‌باشند.

به همین دلیل، انتخاب یک متخصص قلب و عروق ماهر برای درمان بیماری از اهمیّت بالایی برخوردار است.

بیماری‌های قلبی و عروقی طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را در بر می‌گیرند و به همین دلیل است که تخصص‌ها و شاخه‌های مهمی در زمینه‌ی درمان بیماری‌های قلبی وجود دارند.

بیماری‌های انسدادی رگ قلب یکی از مهم‌ترین علل مرگ و میر مردم در سرتاسر جهان محسوب می‌شود و به همین دلیل برای درمان این بیماری باید از یک متخصص قلب و عروق خوب در تهران کمک گرفت.

بنابراین، با انتخاب یک فوق تخصص آنژیوپلاستی در تهران می‌توانید این بیماری را به راحتی کنترل و درمان کنید و جهت ارتباط با بهترین متخصص قلب برای انواع مشاوره می توانید از راه های ارتباطی در انتهای صفحه استفاده کنید.

بهترین متخصص قلب

به یاد داشته باشید که شما می‌توانید با مراجعه به بهترین پزشكان قلب تهران کیفیّت خدمات درمانی ارائه شده به شما توسّط بیمارستان‌های شهر تهران را نیز افزایش دهید.

زیرا این متخصصین معمولاً در بهترین بیمارستان‌های قلب تهران مشغول به فعالیت هستند و استفاده از خدمات این بیمارستان‌ها در کنار بهره‌مندی از دانش و مهارت یک متخصص قلب و عروق خوب می‌تواند مسیر درمانی بیماری شما را دگرگون کند.

دکتر زهرا جوزانی کهن متخصص قلب و عروق و فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در تهران می‌باشند و از سال‌ها تجربه در زمینه‌ی درمان بیماری‌های قلبی و عروقی برخوردار هستند.

تخصص بالای دکتر زهرا جوزانی کهن باعث شده است تا درصد بالایی از مراجعین و بیماران این پزشک توانمند به بهبودی کامل دست یابند.

بهترین متخصص قلب

همان‌گونه که قبلا به آن اشاره شد، انتخاب یک متخصّص قلب و عروق ماهر می‌تواند تأثیر زیادی را بر روی روند درمانی بیماری قلبی و عروقی شما ایجاد کند و به همین دلیل است که انتخاب این پزشک با سابقه و توانمند می‌تواند بهترین تصمیم اتّخاذ شده از جانب شما برای درمان این بیماری باشد. جهت ارتباط با بهترین متخصص قلب برای انواع مشاوره می توانید از راه های ارتباطی در انتهای صفحه استفاده کنید.

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
انواع ورزش برای سلامت قلب (بهترین راهکاری های حفظ سلامت قلب)

بهترين متخصص قلب در تهران

علائم بیماری های قلبی و عروقی

چرا بیماری‌های قلبی و عروقی نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری را داشته‌اند و اهمیّت انتخاب یک متخصّص قلب و عروق خوب برای درمان این بیماری چیست؟

‎بیماری‌های قلبی و عروقی به دلایل متعدّدی نسبت به دو دهه‌ی اخیر افزایش چشم‌گیری را از خود نشان داده‌اند و به همین دلیل، انتخاب یک متخصص قلب و عروق خوب از اهمیّت بیشتری برخوردار خواهد بود.

این بیماری‌ها به عللی همچون: ديابت، فشار خون بالا، كلسترول بالای خون، مصرف دخانیات و سیگار، زمينه ژنتيک بيماري قلبی، کم تحرّکی، پرخوری، مصرف بیش از اندازه‌ی چربی‌ها، استرس و فشار‌های روحی و روانی ایجاد می‌شوند.

بهترین متخصص قلب

موارد ذکر شده تأثیر زیادی را بر روی میزان شیوع بیماری‌های قلبی و عروقی می‌گذارند.

زندگی مدرن باعث شده است تا افراد از تحرّک کافی برخوردار نباشند و به همین دلیل، میزان انرژی دریافتی این افراد بیش از انرژی مصرفی آن‌ها خواهد بود.

در نتیجه، میزان تولید و ذخیره‌ی چربی در افراد کم‌تحرّک بیش‌تر خواهد بود و احتمال ابتلای این افراد به بیماری‌های قلبی و عروقی افزایش خواهد يافت.جهت ارتباط با بهترین متخصص قلب برای انواع مشاوره می توانید از راه های ارتباطی در انتهای صفحه استفاده کنید.

بهترین متخصص قلب

این مورد اهمیّت انتخاب یک متخصص قلب و عروق ماهر را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

از طرفی، پرخوری و مصرف بیش از حد چربی‌ها نیز از دیگر علل ابتلا به بیماری‌هاي قلبی عنوان شده‌اند.

امروزه نسبت به گذشته غذا‌های فست فود بیشتر در دسترس افراد قرار دارند و زندگی در جوامع مدرن افراد بیشتری را به سمت استفاده از این غذاها سوق می‌دهد.

با این حال، نباید از تأثیر فاکتورهای دیگری همچون استرس و مصرف دخانیات نیز غافل شد.

تحقیقات انجام گرفته در این زمینه نشان می‌دهند که احتمال ابتلای افراد سیگاری به بیماری‌های قلبی و عروقی بیشتر است و این مسئله تأثیر و اهمیّت انتخاب یک متخصص قلب و عروق خوب را بیش از پیش مشخّص می‌کند.

ترکیب شدن این عوامل با علّت‌های دیگری همچون ژنتیک باعث شده است تا بیماری‌های قلبی و عروقی به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شوند.

با این حال، می‌توان با تغییر سبک زندگی از ابتلا به این بیماری‌ها جلوگیری کرد.جهت ارتباط با بهترین متخصص قلب برای انواع مشاوره می توانید از راه های ارتباطی در انتهای صفحه استفاده کنید.

قلب حیاتی ترین عضو انسان

اهمیّت انتخاب بهترين متخصص قلب در تهران برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی

‎بیماری‌های قلبی یکی از علل مهم مرگ و میر در کشورهای توسعه یافته محسوب می‌شوند.

به همین دلیل، انتخاب بهترین متخصص قلب تهران می‌تواند تأثیر زیادی را در روند درمانی فرد بیمار ایجاد کند.

در مقایسه با دو دهه‌ی اخیر، بیماری‌های قلبی و عروقی در کشور ایران نیز شیوع بالایی را داشته‌اند و به همین دلیل، انتخاب یک متخصص آنژیوپلاستی خوب می‌تواند روند بیماری شما را تحت تأثیر قرار دهد.

دکتر زهرا جوزانی کهن متخصص قلب و عروق و فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی از سال‌ها تجربه در زمینه‌ی درمان بیماری‌های قلبی و عروقی برخوردار هستند و جزو بهترین پزشكان قلب تهران محسوب می‌شوند.

این متخصص قلب و عروق در سال‌های طولانی فعالیت خود توانسته است تا بیماران زیادی را به دلیل توانایی بالای خود بطور کامل درمان کند.

بهترین متخصص انژیوگرافی قلب کیست؟

بهترین متخصص انژیوگرافی قلب کیست؟

تا به این جای متن احتمالا با برخی علائم بیماری های قلبی و عروقی و نحوه ی ایجاد شدن آن ها آشنا شده اید اما موردی که برای ما بسیار اهمیت دارد این است که بهترین متخصص انژیوگرافی قلب چه کسی می باشد؟ برای این که پاسخ خود را دریافت کنید پیشنهاد می دهیم ادامه ی این مطلب را با دقت بخوانید.

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
باطری قلب یا ضربان ساز

همواره بهترین دکتر انژیوگرافی قلب در واقع کسی می باشد که دارای سوابق درمانی بالا و بهترین عملکرد را داشته باشد.برای این که شناخت مناسبی در این زمینه داشته باشید پیشنهاد می دهیم قبل از انجام عمل انژیوگرافی قلب ابتدا سوابق پزشک را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین پزشک در واقع کسی می باشد که در کم ترین زمان ممکن به حل مشکل شما بپردازد و در کم ترین زمان با استعانت و یاری خداوند سلامتی را به شما بازگرداند.در واقع بهترین متخصص شخصی می باشد که در کنار سوابق علمی بالا با ظرافت و تکنیک های علمی به درمان شما بپردازد.

برای انجام خدمات مشاوره ایی و درمانی شما می توانید به مطب بهترین دکتر قلب در تهران مراجعه نمایید یا در صورت عدم دسترسی می توانید در قسمت مشاوره ی سایت مان با بهترین متخصص اکوکاردیوگرافی قلب یعنی دکتر زهرا جوزانی کهن ارتباط برقرار کنید.

بهترین متخصص قلب در تهران

بهترین متخصص قلب وظیفه دارد وضعیت قلب و عروق را مورد بررسی قرار داده تا عامل بیماری یا نارسایی را بیابد ور در اسرع وقت مناسب‌ترین درمان را آغاز کند.

تشخیص بیماری قلبی و عروقی، یافتن علت بیماری، علل نارسایی قلبی همه در تخصص دکتر قلب است. ممکن است با مشکلات قلبی شما تنها جراحی قلب را به خاطر آورید اما بهترین دکتر قلب، عمل جراحی را پیشنهاد نمی کند و تا آن جا که بتواند با دارو و تغییر سبک زندگی، رژیم غذایی و ورزش سعی در بهبود وضعیت قلب بیمار دارد.

آزمایشات ضروری جهت تشخیص بیماری دریچه قلب:-وب سایت دکتر جوزانی

نوبت دهی اینترنتی از بهترین متخصص انژیوگرافی قلب

همانگونه که می دایند مشکلات قلبی یکی از رایج ترین بیماری هایی است که افراد زیادی در ایران را به خود درگیر کرده است.

رژیم نادرست غذایی، زمینه ژنتیکی، عدم تحرک با افزایش سن اصولا اصلی ترین عواملی هستند که افراد را به سمت بیماری های فلبی مخصوصا در سنین بالاتر سوق می دهد.

در این میان به علت حساسیت بالا و نقش مهمی که قلب در بدن به عهده دارد در صورت بروز هر نوع مشکلی باید در اسرع وقت به متخصص مربوطه مراجعه نمایم.

پزشکان زیادی در حوزه قلب و عروق در کشور فعالیت دارند اما اگر به دنبال بهترین ها هستید این بخش از مقاله برای شما است.

در این بین دکتر جوزانی از نمونه پزشکان حاذق در کشور می باشد که در حوزه بیماری های قلبی فعالیت دارد.

به طوری که اگر سراغ بهترین متخصص انژیوگرافی قلب را بگیرید بدون شک یکی متخصصانی است که برای درمان به شما پیشنهاد خواهد شد.

راه های ارتباطی با مطلب ایشان در سایت ذکر شده است.

عزیزانی که برای اولین بار می خواهند در این مطب ویزیت شوند روند کار به گونه ای است که باید نوبت بگریند

در این میان افرادی که برای نوبت دهی امکان مراجعه حضوری را ندارند می تواند به طریق اینترنتی نوبت خود را رزرو کنند.

وظایف بهترین متخصص انژیوگرفی قلب در تهران

از مهم ترین وظایف پزشکان قلب و عروق، در ابتدا انجام تست های تخصصی و بررسی وضعیت قلب بیمار است.

بعد از اینکه پزشک قلب بیمار را معاینه کند و تست‌ها مورد بررسی قرار بگیرند، پزشک می تواند علت بیماری را تشخیص دهد. در این زمان بهترین متخصص قلب با توجه به تست‌های انجام شده بیمار را از نوع و عمق بیماری مطلع می سازد تا بتواند روش درمانی را مطابق با سن، جنس و عوامل بیماری تعیین نماید.

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
احتمال مرگ در آنژیوگرافی چقدر هست؟ آیا خطرناک است؟

بهترین متخصص انژیوگرافی قلب بعد از بررسی تست‌ها می تواند درمان دقیق را پیش گیرد و بهتر است تمام مراحل تشخیص و درمان را در پرونده بیمار درج نماید تا بیمار مستند بیماری خود را داشته باشد.

بهترین متخصص قلب وظیفه دارد جراحی بیماری‌های عروق کرونر، جراحی بیماری‌های دریچه قلب، جراحی پیوند قلب، جراحی های نوین قلبی، جراحی آریتمی‌های قلبی و جراحی تومرال قلبی را انجام دهد.

بعد از جراحی‌های انجام شده بهترین متخصص انژیوگرافی قلب باید بتواند بیمار را به زندگی عادی برگرداند و این کار را با انجام تمرینات و آموزش‌‌های بازتوانی پس از جراحی به اتمام می رساند. خدماتی که بهترین متخصص قلب بعد از جراحی انجام می دهد می تواند از ابتلای مجدد فرد به بیماری جلوگیری کند.

همان گونه که می دانید برای در امان بودن از بیماری های قلبی می بایست تمام عوامل محیطی خود را کنترل نمایید به عنوان نمونه یکی از کارهایی که باعث می شود شما به بیماری های قلبی دچار نشوید عدم مصرف سیگار می باشد که همین امر موجب می شود شما بدون دغدغه زندگی خود را ادامه دهید. شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با بهترین دکتر قلب برای انواع مشاوره از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

ویژگی های بهترین متخصص قلب در تهران

بهترین متخصص قلب در تهران می تواند با تشخیص به موقع و درست، جان بیماران را نجات دهد. روندهای درمانی می توانند در راستای تشخیص صحیح بهترین دکتر قلب، برای بیماران کمک بسیاری به همراه داشته باشند. در این راستا اطلاع از ویژگی های بهترین متخصص قلب در تهران، برای انتخاب پزشک مناسب به ما کمک بسیاری می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

اعتبار مدرک تحصیلی متخصص قلب

تجربه و دانش مناسب در زمینه قلب و عروق

تشخیص دقیق بیماری ها و مشکلات مختلف

توانایی ویژه در بررسی و درمان بیماری

برقراری ارتباط صحیح با بیمار

توانایی ارائه آزمایش های مهم برای تشخیص صحیح بیماری قلبی

توان استفاده از سیستم های دارو درمانی به جای جراحی های سخت

مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن به بیمار و خانواده

اطلاع از دانش روز و بروز رسانی های علمی در زمینه قلب و عروق

تسلط بر انجام درمان های مبتنی بر عمل جراحی

صبور بودن و اخلاق خوب

بهترین متخصص قلب در تهران با داشتن ویژگی های فوق می تواند سلامت بیمار را تا بهترین نحو و رسیدن به نتیجه اساسی تامین کند.

سوالاتی که باید از بهترین متخصص قلب در تهران پرسیده شود

زمانی که بهترین دکتر قلب را انتخاب کردید، باید برای اطمینان از شرایط خود سوالات مهمی بپرسید. این سوالات به شرح زیر هستند:

چه میزان خطر ابتلا به بیماری های قبلی عروقی در آینده وجود دارد؟

چه علائمی می تواند وخامت وضعیت را تشدید کند؟

استفاده از روش های درمانی بروز می تواند در بهبود بیماری تاثیری داشته باشد؟

چرا باید آزمایشات پزشکی را انجام دهیم؟

داروی تجویزی چه دلیلی دارد و چگونه باید آن ها را مصرف نمود؟

آیا بهبود سبک زندگی می تواند تفاوتی در بیماری و بهبود آن ایجاد کند؟

با توجه به روند بیماری های قلبی و عروقی، باید گفت که پاسخ به این سوالات می تواند مسیر روانی را برای بیمار بهتر کند.

تلفن همراه:

09109977733

شماره تماس:

22060026 – 22075535 – 22378059