مراکز اکو قلب در تهران

5/5 - (202 امتیاز)

جهت تعیین وقت همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره 09109977733 تماس بگیرید.

افتخارات علمی دکتر زهرا جوزانی کهن:

دارای یکی از مجهزترین مراکز اکو قلب تهران

فوق تخصص قلب و آنژیوپلاستی

بورد تخصصی قلب و عروق

فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی قلب و عروق

دوره پیشرفته آنژیوپلاستی عروق پریفرال از دانشگاه تهران

سابقه سالها هیئت علمی دانشگاه

هیئت مدیره انجمن(اینترونشن)آنژیوپلاستی کشور

هیئت تحریریه ژورنال بین المللی قلب وعروق ISI

کسب رتبه ١٪ ؜برتر پزشکی

ارائه دو مورد از نوآوریها در تکنیکهای آنژیوپلاستی در مهمترین کنگره بین المللی آنژیوپلاستی EuroPCR2018 در پاریس

سخنرانی های متعدد در سمینارهای داخلی و خارجی

مقالات متعدد در ژورنالهای داخلی و خارجی

استاد راهنمای تزهای متعدد دکترا

کارشناس برنامه های زنده پزشکی سیما

شاید شما هم به عنوان خانواده ی بیماران قلبی یا خود شخص بیمار قلبی اولین سوال هایی که به ذهن تان می آید این است که مراکز انجام اکو قلب ،کدام می باشد؟ برای پی بردن به این مساله پیش نهاد می کنیم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

برای پی بردن به این مفهوم ابتدا می بایست نحوه ی انجام این آزمایش یا تست را بدانید. بعد از این که نحوه ی انجام این تست را به درستی متوجه شدید برای شما این عنوان را شرح خواهیم داد که هدف از انجام اکوی قلب چه چیزی می باشد؟ با دکتر زهرا جوزانی کهن بهترین متخصص اکوکاردیوگرافی قلب همراه باشید.

بهترین مراکز انجام اکو قلب در تهران

اکوی قلب چگونه انجام می گیرد؟

همان گونه که می دانید سالیانه به طور متوسط انسان های زیادی چه در ایران و چه خارج از کشور به بیماری های قلبی و عروقی دچار می شوند.این افراد بعد از این که علائم  مختلفی را در بدن خود مشاهده می کنند اولین اقدامی را که انجام می دهند به متخصصان این زمینه مراجعه می کنند.در ادامه همراه ما باشید.

در واقع اکوکاردیوگرافی یک تست و آزمایش می باشد که پزشک شما می تواند با استفاده از این روش تصاویر زنده ایی از قلب تان مشاهده نماید.

امواج صوتی به کار رفته در دستگاه اکوکاردیوگرافی به گونه ایی طراحی شده است که به راحتی بتواند تمامی نقاط قلب فرد بیمار را برای ما به آنالیز در بیاورد.

در واقع اکو یک روش تشخیص بیماری های قلبی می باشد و بهترین متخصص قلب در واقع با استفاده از این روش می تواند به راحتی با دانشی که دارد به تشخیص نوع بیماری های قلبی شما بپردازد.

نکته:شما به عنوان بیمار می بایست برای انجام این تست،بهترین مراکز انجام اکو قلب را انتخاب نمایید چرا که ممکن است شما مرکزی را به طور نادرست انتخاب نمایید که همین امر منجر می شود آزمایش شما به حد کافی در نوع بیماری شما تشخیصی نباشد.

نحوه ی انجام اکو قلب

التهاب عضله قلب چیست و چه علائمی دارد؟

آمادگی های قبل از انجام اکو قلب

قبل از انجام این تست شما نیاز نیست که آمادگی خاصی را داشته باشید. آن طور که بهترین پزشک انجام دهنده ی اکو قلب گفته است:

قبل از انجام این آزمایش شما نیازی نیست هیچ گونه داروی خاصی را قطع کرده باشید.در صورتی که از بیماری های غیر مرتبطی نیز رنج نمی برید می توانید وعده های غذایی استاندارد و روزمره ی خود را ادامه دهید.

توجه داشته باشید که مصرف عادی غذاهای روزمره برای کسانی است که نوع عادی این آزمایش را انجام می دهند. در صورتی که پزشک بخواهد این آزمایش را از طریق مری شما انجام دهد،حتما باید قبل از انجام این تست هیچ گونه ماده ی غذایی برای چند ساعت میل نکرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام اکوی قلب

تا به این جای متن احتمالا اطلاعات مفیدی راجع به  بهترین مراکز انجام اکو قلب را به دست آورده باشید.همانطور که گفته شد برای انجام این آزمایش نیازی به مراقبت های خاصی نیست.اما موردی که برای شما بیماران عزیز احتمال دارد که مهم به نظر برسد این است که بعد از انجام اکوی قلب نیاز به چه مراقبت هایی داریم؟

اگر بخواهیم پاسخ شما را به درستی بدهیم می توانیم بگوییم که بعد از انجام این آزمایش نیازی نیست مراقبت خاصی را در نظر بگیرید.

و بلافاصله  بعد از انجام اکو قلب می توانید مجددا فعالیت روزانه خود را از سر بگیرید

نکته: توجه داشته باشید که درصورتی که از نظر پزشک فعالیت های شما منجر به افزایش خطرهای احتمالی برای قلب تان می گردد می بایست تمام نکات درمانی پزشک را گوش دهید به طوری که شما به تمام این نکات درمانی عمل نیز کنید.

مراکز انجام اکو قلب

اما اکوی قلب چگونه به بیماران قلبی کمک می کند؟

بعد از این که شما به عنوان بیمار به بهترین مراکز انجام اکو قلب مراجعه کردید پزشک برای تشخیص نوع بیماری تان از شما نوع علائم بیماری تان را می پرسد.

توجه داشته باشید که پزشک محرم اسرار شما می باشد پس هرگونه علائم و مشکلاتی را که شما در بدن تان احساس می کنید می بایست بدون هیچ گونه تغیراتی همین امر را برای پزشک تان بیان نمایید تا پزشک برای شما بهترین راه درمانی را در پیش بگیرد.

در صورتی که با خانواده ی خود و یا همراهانی دیگر به مراکز انجام اکو قلب مراجعه کردید و نمی خواهید همراه تان از نوع علائم بیماری تان اطلاعی داشته باشد می توانید از همراهان تان درخواست نمایید تا این افراد در پشت درب منتظر شما بمانند تا به راحتی شما بتوانید نوع علائم خود را با این پزشکان در میان بگذارید.

مراقبت هایی برای جلوگیری از کرونا برای بیماران قلبی

اکوی قلب در زمان کرونا

نگرانی و اضطرابی که امروزه هم انسان های سالم و هم بیماران با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که برای انجام این آزمایش مسلما بیماران می بایست مراکزی را انتخاب نمایند که تمام پروتکل های بهداشتی را در زمان کرونا رعایت نمایند.به همین منظور می توانید به مطب بهترین متخصص اکوکاردیوگرافی قلب یعنی خانم دکتر زهرا جوزانی کهن در تهران مراجعه نمایید.تمام بخش های این مطب به طور روزانه و مکرر در ساعاتی خاص استریلیزه می شوند به گونه ای که شما در مراجعه کردن به این مطب دیگر نیازی نیست نگرانی خاصی داشته باشید و بدون هیچ دغدغه ای می توانید فرآیند درمانی خود را ادامه دهید.

در چه مواقع باید اکو قلب را انجام دهیم؟

در صورتی که شما نمی دانید بیماری تان مربوط به قلب می باشد یا خیر و دارای علائم مختلفی می باشید شما ترجیحا برای این که یادتان نرود چه نوع علائمی دارید می بایست هر یک از علائم تان را در برگه ای یادداشت نمایید.در ادامه برخی از علائمی که با آشکار شدن آن ها می بایست اکوی قلب را انجام دهید برای شما توضیح خواهیم داد.

علائم خطرناک و انجام اکو قلب

در صورتی که شما علائم زیر را دارا می باشید باید بدون وقفه و در سریع ترین زمان ممکن به مراکز درمانی یا مراکز انجام اکو قلب مراجعه نمایید.در ادامه برای شما این علائم را ذکر خواهیم کرد.

• درد در ناحیه ی قفسه سینه

• احساس تپش قلب

• احساس سرگیجه و سردرد

• خستگی زودرس و مکرر

• تورم یا ورم در ناحیه پاها

و هریک از علائمی که شما حس می کنید که به نوعی مشخصات غیر طبیعی دارد.

اما موردی که برای ما مهم می باشد این است که در صورتی که هر یک از علائم بالا را دارید و نمی دانید برای انجام این تست به کدام مراکز انجام اکو قلب مراجعه نمایید می توانید ادامه ی این مطلب را با دقت بخوانید.

بهترین مراکز انجام اکو قلب

خب احتمالا تا به این جای متن متوجه شدید که در صورت داشتن هر یک از علائم خطرناک می بایست به مراکزی که این تست را انجام می دهند مراجعه نمایید،اما در همین حین سوالی که به ذهن تان می آید این است که بهترین مراکز انجام اکو قلب در تهران کدام است؟

در پاسخ به این سوال تان می توانیم بگوییم که بهترین مرکز انجام این تست، مراکز و مطب هایی می باشد که بهترین پزشکان را برای بهتری تشخیص در اختیار داشته باشد.

به عنوان نمونه در تهران در صورتی که از این علائم به تازگی رنج می برید می توانید به مطب دکتر زهرا جوزانی کهن مراجعه نمایید.

در صورتی که نام دکتر زهرا جوزانی کهن را در اینترنت جست و جو کنید متوجه می شوید این دکتر یکی از بهترین پزشکانی می باشد که در زمینه های علمی بیماری های قلبی و…خوش درخشیده است.

مراکز انجام اکو قلب

اکوکاردیوگرافی، برای تولید تصاویر قلب، از امواج صوتی یا سونوگرافی استفاده می کند. این تصاویر می توانند به خوبی داخل قلب را نشان دهند. با استفاده از این فناوری، می توان دریچه ها، عملکرد قلب و جریان خون را تجسم کرد.

رژیم غذایی مناسب برای بیماران قلبی

با استفاده از مبدل است که می توان سیگنال امواج صوتی را ارسال نمود. با استفاده از اکوکاردیوگرافی در مراکز انجام اکو قلب، می توان بیماری های مختلفی را تشخیص داد. از این میان می توان به کاردیومیوپاتی، حمله قلبی و نارسایی قلبی اشاره نمود. اما برخی امکانات و خدماتی که در مراکز انجام اکو قلب ارائه می شوند عبارتند از:

• اکوکاردیوگرافی ۲ بعدی و ۳ بعدی از قفسه سینه یا همان TTE

• اکوکاردیوگرافی استرس

• آزمایشات TEE سه بعدی

• اکوکاردیوگرافی مداخه ای

• اکوترانس مری یا TEE

• ارزیابی فشار برای تشخیص بهتر اختلال عملکرد سیستولیک

• مطالعات کنتراست

• بهینه سازی دستگاه های کمکی بطن چپ

• مطالعات تخصصی برای ارزیابی کاردیومیوپاتی هایپرتروفیک

البته در برخی مراکز انجام اکو قلب، پژوهش هایی هم صورت می گیرد.

پروژه های تحقیقاتی ،آزمایشگاه ها و مراکز اکوکاردیوگرافی، در زمینه پروژه های تحقیقاتی متعدد برای بهبود قابلیت های تشخیصی تصویر برداری فعالیت می کنند. از جمله پروژه های تحقیقی که در این زمینه بسیار دیده می شود می توان به گزینه های علمی از جمله تصویر برداری غیر تهاجمی، تصویر برداری با ارزیابی فشار، جایگزینی آئورت ترانس کاتتر، ارزیابی بیماری انفیلتراتیو قلب و غیره اشاره نمود.

در کنار پروژه های تحقیقاتی، مراکز انجام اکو قلب، تعهد بسیاری به آموزش در زمینه های مختلف دارند. از این رو عموما می توان ارتباط بین متخصصان را در زمینه های مختلفی علمی و درمانی مشاهده نمود. بهترین دکتر قلب در این زمینه می تواند با ارائه تفسیر و آنالیز گزارش ها، در روند درمانی بهتر پیش برود.

در این میان باید اشاره داشت که برخی مراکز انجام اکو قلب، دارای امکانات بیشتری هم هستند. از این بین می توان به مراکز سرپایی و بستری هم اشاره داشت.

مراکز انجام اکو قلب

در ادامه برای شما آدرس و شماره تلفن های بهترین مراکز انجام اکو قلب در تهران را ذکر خواهیم کرد.

آدرس بهترین مراکز انجام اکو قلب در تهران

استان تهران – سعادت آباد – میدان کاج –خیابان سرو شرقی (بعد از خیابان مجد) – ساختمان ۱۰۷ – بالای داروخانه مونا – طبقه سوم

مطب دکتر زهرا جوزانی کهن بهترین متخصص اکوکاردیوگرافی و آنژیوگرافی قلب در تهران

شماره تلفن های بهترین مرکز انجام اکو قلب

برای انجام خدمات مشاوره ایی و تایین نوبت برای مراجعه به مطب دکتر زهرا جوزانی کهن بهترین دکتر قلب تهران می توانید با شماره زیر تماس بگیرید 09109977733

توجه داشته باشید جهت تعيين وقت، همه روزه غير از روزهای تعطيل از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره 09109977733 ميتوانيد تماس بگيرید.

در این مطلب بهترین مرکز انجام اکو قلب در تهران به همراه برخی از نکات مهم آن را برای شما بیماران عزیز یادآوری کردیم.

امیدواریم این مطلب به روند تشخیصی و درمانی شما کمک بزرگی کرده باشد.

• headshot
      headshot گفته:

با سلام لطفا از بخش درباره ما آدرس و شماره تماس رو ملاحظه فرمایید

1. Avatar
    ماکان گفته:

دکتر جوزانی عزیز ضمن تشکر از زحماتتون برای قلب پدرم ایشون آیندشونو مدیون شما هستند با تشکر
    میرهادیزاده