داروها برای بهبود بخشیدن پمپاژ خون

داروها برای بهبود بخشیدن پمپاژ خون

لطفاپس از مطالعه امتیاز دهید

داروهای بهبود بخشیدن پمپاژ خون  :اگر گردش خون ضعیف باشد، ممکن است پزشک برای شما دارو تجویز کند یا تغییراتی را در سبک زندگی به شما گوشزد کند تا بتوانید قلب سالم و جریان خون بهتری در بدن داشته باشید. ما در این مقاله کارتان را راحت تر کردیم و یک سری داروها برای بهبود پمپاژ خون به شما معرفی می کنیم. بهترین دکتر قلب تهران دکتر جوزانی خیلی تخصصی‌تر داروی مخصوص  شما را معرفی خواهد کرد اما اگر می خواهید اطلاعات کلی در این مورد داشته باشید، تا انتها ما را همراهی کنید.

داروهایی برای بهبود پمپاژ خون در بدن

اگر می خواهید گردش خون در بدن شما افزایش پیدا کند، باید  اقداماتی را انجام دهید. مثلاً ترک سیگار، ورزش و کاهش استرس جزو عوامل بسیار کمک کننده هستند. همچنین مصرف مکمل ها و غذاهای خاص هم هستند که به شما کمک می کنند یا مثلاً پوشیدن جوراب های تنگ و فشرده می تواند گردش خون را در پا بالا ببرد اما اگر به دنبال مصرف دارو و مکمل هستید، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

آهن

دارو یا قرص آهن برای افراد کم خون گزینه بسیار مهمی است و باید طبق نظر پزشک مصرف شود. مکمل‌های آهن جریان خون در بدن را بهبود می بخشند و باعث می‌ شوند که بدن برای گردش اکسیژن، گلبول قرمز را به اندازه کافی داشته باشد.

پیشنهاد: مواردی که باعث غلظت خون می شود

امگا ۳

از دیگر داروهایی که باعث بهبود گردش خون در بدن می شود امگا ۳ است. اگر شما رژیم غذایی سرشار از ماهی داشته باشید، بدنتان این چربی را دریافت می کند. در غیر این صورت باید به سراغ مصرف قرص اسید چرب امگا ۳ بروید که خطر حمله قلبی و سکته را کم می‌ کند. حتی ممکن است فوق تخصص آنژیوگرافی در تهران برای بهبود وضعیت قلبی شما امگا ۳ را هم تجویز کند. حتی ماهی تن و سالمون هم می‌ تواند در این زمینه به شدت کمک کننده باشد، جریان خون را بهبود ببخشد و سلامت قلب شما را تضمین کند.

قرص ال آرژنین

این قرص یا دارو هم یکی از بهترین ها برای بهبود گردش خون در بدن است. در واقع یک آمینو اسید نیمه ضروری به حساب می‌آید که اکسید نیتریک را آزادسازی می کند. در واقع ترکیب این دارو باعث می شود که رگ های خونی گشاد شوند، خون رسانی در بدن افزایش پیدا کند و حتی به عنوان مکمل بدنسازی برای بهبود عملکرد ورزشی بدن هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 ال آرژنین معمولاً به شکل داروی خوراکی، داروی تزریقی یا حتی کرم هم مشاهده می شود. خیلی از ورزشکاران از آن به عنوان مکمل هم استفاده می کنند، چون بدنشان به میزان بیشتری از این مکمل نیاز دارد. نکته ای که متخصصان گوشزد کرده‌اند که ال آرژنین در دوز متوسط می تواند بی خطر باشد اما اگر بدون نظر پزشک بیش از حد نیاز بدن، آن را استفاده کنید، عوارض جانبی شدیدی حتی مرگ را هم می تواند به وجود بیاورد.

در نتیجه حتماً باید بدانید که بدنتان چقدر به این دارو نیاز دارد اما به هر حال اگر آن را درست و اصولی استفاده کنید، برای سلامت قلب شما موثر  می‌ شود، درد قفسه سینه کاهش پیدا می‌ کند، زخم ها ترمیم می گردند، باروری مردان تقویت می‌ شود و عضلات بهتر ساخته می‌ شوند و مهمتر از همه اینکه گردش و پمپاژ خون در بدن هم تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.

داروها برای بهبود بخشیدن پمپاژ خون

داروها برای بهبود بخشیدن پمپاژ خون

فواید پمپاژ خون بالا

حال که متوجه شدید چه داروهایی می‌ تواند باعث افزایش پمپاژ و گردش خون شود، باید بگوییم که فواید آن می‌تواند خیلی زیاد تر از چیزی باشد که شما فکر می‌ کنید. در واقع خونرسانی بهتر به بدن باعث می‌ شود زخم ها سریع‌تر بهبود پیدا کنند، مغز فعال باقی می‌ ماند و قلب کاملاً سالم خواهد بود. همچنین پوست شما شفاف تر می شود، سیستم ایمنی تقویت می‌ گردد و به طور کل بدن برای مبارزه با عفونت آمادگی بیشتری پیدا می کند.

پیشنهاد: تفاوت جراحی باز و بسته قلب

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
انواع ضربان قلب

کلام آخر

شما همیشه باید به فکر بهبود گردش خون در بدن تان باشید، زیرا از این طریق قلب سالم تری خواهید داشت و به طور کل احساس انرژی بالاتری می کنید. برای اینکه گردش و پمپاژ خون در بدن شما بالاتر باشد، ما در این مقاله برایتان توضیح دادیم که داروها و مکمل هایی هستند که می‌ توانند کمک‌تان بکنند. البته لازم است که همه این داروها زیر نظر پزشک متخصص مصرف شود تا کمترین عوارضی برایتان نداشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =