بهترین دکتر قلب تهران کیست

بهترین دکتر قلب تهران کیست؟ با دکتر جوزانی بیشتر آشنا شوید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت تعیین وقت همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره 09109977733 تماس بگیرید.

افتخارات علمی دکتر زهرا جوزانی کهن:

فوق تخصص قلب و آنژیوپلاستی

بورد تخصصی قلب و عروق

فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی قلب و عروق

دوره پیشرفته آنژیوپلاستی عروق پریفرال از دانشگاه تهران

سابقه سالها هیئت علمی دانشگاه

هیئت مدیره انجمن(اینترونشن)آنژیوپلاستی کشور

هیئت تحریریه ژورنال بین المللی قلب وعروق ISI

کسب رتبه ١٪ ؜برتر پزشکی

ارائه دو مورد از نوآوریها در تکنیکهای آنژیوپلاستی در مهمترین کنگره بین المللی آنژیوپلاستی EuroPCR2018 در پاریس

سخنرانی های متعدد در سمینارهای داخلی و خارجی

مقالات متعدد در ژورنالهای داخلی و خارجی

استاد راهنمای تزهای متعدد دکترا

کارشناس برنامه های زنده پزشکی سیما

بهترین دکتر قلب بیمارستان های تهران کیست؟

پزشکان متخصص که در زمینه قلب و عروق  در بهترین بیمارستان قلب تهران فعالیت می ­کنند بسیار زیاد هستند که در این میان برخی پزشکان دارای بورد تخصصی بوده و به معروفیت زیادی در بین مردم دست پیدا کرده‌اند .

از جمله این پزشکان می­توان به دکتر زهرا جوزانی کهن اشاره کرد که به صورت تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماری­های قلبی فعالیت می­کنند. و در ادامه به بررسی تخصص­ها و خدمات حرفه ­ای که توسط دکتر جوزانی ارائه می­شود خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر قلب

به چه کسی متخصص قلب می­گویند؟

همه­ ی متخصصان قلب داخلی دارای تخصص فرعی در زمینه های دیگر هستند و توانایی تشخیص و درمان انواع بیماری­های قلب و عروقی را دارند، بهترین دکتر قلب تهران همواره در زمینه بیماریهای داخلی نیز متبحر است.

از جمله  تخصص های فرعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   انواع کاردیولوژی از جمله کودکان، بزرگسالان و مداخله‌ای

  •   الکتروفیزیولوژی

  •   تصویربرداری­های قلب و عروق شامل سی تی اسکن، ام آر آی، پزشکی هسته­ای و…

همچنین متخصصین قلب با در نظر گرفتن عوامل متعددی مانند دیابت، کلسترول بالا ، فشار خون بالا و دیگر بیماری­های زمینه ای می­توانند از ایجاد بیماری­های قلبی پیشگیری کنند.

 

بهترین دکتر قلب

وظایف پزشک متخصص قلب و عروق چیست؟

بیماران به علت داشتن پتانسیل بعضی از بیماری­های قلبی و عروقی به متخصصین قلب مراجعه می­کنند. بهترین دکتر قلب بلافاصله پس از دیدار با بیمار، صدای قلب و شرایط فیزیکی بیمار را چک می­کند و درباره سابقه پزشکی بیمار سوال می کند. تشخیص بیماری­های قلبی نیازمند گوش کردن پزشک به صدای قلب بیمار است.

همچنین پزشکان بیمارستان فوق تخصص قلب در تهران برای تشخیص دقیق‌تر بیماری­های قلبی از یک سری آزمایش های خاص مانند آزمایش خون ، تست ورزش و یا استفاده از اشعه ایکس یا گرفتن نوار قلبی و …. استفاده می­کنند.

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
چرا سن سکته قلبی در کشور ما پایین ترامده است؟ 

سپس با استفاده از نتایج آزمایشات ، بهترین دکتر قلب تهران به تشخیص بیماری قلبی و عروقی بیمار خواهد پرداخت و متناسب با نوع بیماری او داروی مناسب را تجویز خواهد کرد.

بهترین دکتر قلب

بهترین دکتر قلب بیمارستان های تهران

گاهی ، پیدا کردن بهترین دکتر قلب بیمارستان های تهران برای درمان بیماری­های قلب بسیار سخت است که ما در این متن به معرفی یکی از بهترین دکترهای قلب پرداخته ایم تا کار شما در این رابطه راحت تر شود.

دکتر زهرا جوزانی از بهترین متخصصین قلب و عروق بیمارستان های تهران است که به صورت حرفه­ای در این زمینه به مردم خدمات ارائه می­ دهند.

با توجه به اینکه قلب یکی از مهمترین ارگان­های حیاتی است، باید حتماً برای چکاپ، معالجه و درمان به پزشكان فوق العاده حرفه­ای مثل دکتر زهرا جوزانی به عنوان بهترین متخصص اکوکاردیوگرافی قلب مراجعه شود.

در لیست زیر به تخصص­های حرفه­ای این پزشک اشاره شده است:

  •   فوق تخصص قلب و آنژیوپلاستی

  •   بورد تخصصی قلب و عروق

  •   فوق تخصص آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی قلب و عروق

  •   دوره پیشرفته آنژیوپلاستی عروق پریفرال از دانشگاه تهران

بنابراین این پزشک از بهترین دکتر­های قلب و عروق در کشور هستند.

بهترین دکتر قلب

دریافت نوبت از بهترین دکتر قلب برای بیماران شهرستانی

تهران شهری است با جمعیت زیاد که علاوه بر پایتخت سیاسی به پایتخت درمانی کشور نیز تبدیل شده است.

علت این امر وجود تجهیزات پزشکی مدرن و بروز و همچنین پزشکلانی حاذق در حوزه های مختلف پزشکی که شاید در حوزه کاری خود نفر برتر در ایران باشند.

در نتیجه این امکانات بیماران را بر ان داشته است تا در هر کجای کشور باشند در صورت جواب نگرفتن از پزشکان شهر های کشور برای درمان به تهران مراجعه کنند.

بیماری قلب و عارضه های قلبی یکی از مهم ترین و اصلی ترین حوزه هایی است که بیماران زیادی را از اقسا نقاط ایران به تهران کشانده است.

در این میان اگر شما نیز از جمله بیمارانی هستید که از عارضه قلبی رنج می برید دکتر جوزانی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دکتر جوزانی یکی از پزشکان متخصص در حوزه قلب و عروق می باشد که در بیمارستان تهران فعالیت دارد. در نتیجه مراجعین از شهرستان می توانند بدون ماندن در نوبت با تعیین وقت قبلی ویزیت شوند. کلیه عزیزان می توانند برای دریافت نوبت ویزیت به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشند.

تخصص‌های پزشکان قلب و عروق به چند دسته تقسیم می گردد؟

پزشکانی که در این زمینه فعالیت می کنند، تخصص‌های زیادی در زمینه تشخیص و درمان بیماری دارند.

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
پاکسازی عروق با خوراکی (2)

در حالت کلی افرادی که به صورت حرفه‌ای در زمینه تشخیص و درمان بیماری­های قلبی عروقی فعالیت می­کنند به چند دسته تقسیم می­ شوند که در لیست زیر به این موارد اشاره شده است:

  •   متخصص قلب غیر مداخله گر

  •   متخصص قلب مداخله گر

  •   متخصص ریتم قلب یا الکتروفیزیولوژی

که در ادامه به اختصار به توضیح هر مورد پرداخته شده است.

بهترین دکتر قلب

  متخصص قلب غیر مداخله گر

متخصصین قلب غیر مداخله گر ابتدا بیمار را معاینه و پس از آن آزمایش­های مورد نیاز را درخواست خواهد کرد.

سپس دکتر درمان به وسیله دارو و یا رژیم غذایی را پیشنهاد خواهد داد و در صورت نیاز، بیمار را به یک متخصص قلب تهاجمی ارجاع می­دهد.

   متخصص قلب مداخله گر

متخصصین قلب مداخله گر بیماران با بیماری های نقصهای دریچه ی قلب، شریان کرونری و یا بیماری های شریان محیطی را درمان میکنند.

این دسته از متخصصین قلب از روش­های درمانی همچون آنژیوپلاستی، جایگذاری استنت، از بین بردن لخته خون، ترمیم دریچه میترال قلب و … استفاده می­کنند.

    متخصص قلب غیرتهاجمی

این متخصصین از تست­ها و معاینات غیرتهاجمی برای درمان استفاده می­کنند.

در صورت تشخیص هرگونه انسداد در عروق، بیمار را به یک متخصص قلب مداخله گر ارجاع می­دهند.

بهترین دکتر قلب

    متخصص ریتم قلب یا الکتروفیزیولوژی

متخصصین الکتروفیزیولوژی یا متخصصین ریتم قلب، با قرار دادن دستگاه­های pacemaker و منظم کننده ریتم قلب زیر پوستی، باعث تنظیم شدت و نظم ضربان قلب خواهند شد.

با توجه به افزایش روز افزون بیماری های قلبی عروقی و سکته های مغزی در بین مردم، کمک بهترین دکتر قلب تهران می تواند مسیری به سمت بهبود باشد. متخصص قلب می تواند بهترین مراقبت ها را در زمینه های تهاجمی، غیر تهاجمی و مداخله ای ارائه کند. در زمینه های پزشکی و شاخه های مختلف آن تمرکز بسیاری بر سلامت قلب و عروق وجود دارد. اما با نگاهی بر قناوری و با کمک تحقیقات پیشرفت های بسیاری در زمینه های درمانی دیده می شود. با این حال بهترین دکتر قلب تهران باید ویژگی های مهمی داشته باشد که در ادامه بیان می کنیم.

اعتماد بر مبنای دانش

زمانی که صحبت از بیماری های جدی مانند مراقبت های قلبی و عروقی می شود، قطعا تمایل ندارید با پزشکانی ترسو یا بیش از حد محتاط مواجه شوید. یکی از مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی ها برای متخصص قلب، اعتماد به نفس است. البته هشداری که باید به ذهن داشته باشید این است که تکبر و خودپسندی در هیچ حرفه ای قابل تحسین نیست. خط باریکی بین ویژگی های منفی و اعتماد به نفس آرامش بخش وجود دارد. از این رو باید به دنبال متخصص قلب با اعتماد بر مبنای دانش باشید.

با مطالعه مقاله زیر از ما حمایت کنید
تاثیرات آلتپاز بر روی بیماری های قلبی چیست؟

دلسوزی در بهترین دکتر قلب تهران

هر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، فارغ از نوع آن باید دارای شفقت و دلسوزی باشد. چرا که برای کمک به بهبودی افراد نیاز به همدلی بسیاری است. برای کسانی که متخصص قلب هستند حتی مهم تر از سایرین است. از این رو بهتر است به دنبال متخصص قلبی باشید که علاقه خاصی به سلامت مداوم و نتایج مثبت در بیماران خود دارد.

مهارت های تخصصی

تخصص های فرعی بسیاری وجود دارند که در زیر پرچم قلب و عروق به عنوان یک رشته قرار می گیرند. بنابریان بهترین دکتر قلب تهران باید مهارت های تخصصی مربوط به شاخه خود را داشته باشد. باید در حوزه خاص خود تمرکز دقیقی داشته باشد.این تمرکز  به پزشک کمک می کند تا تبدیل به یک متخصص واقعی شود  و سطح بالایی از مراقبت های درمانی را به شما ارائه کند.

 

5 پاسخ
  1. Avatar
    کامبیز گفته:

    احسنت بر شما و درود بیکران.مادرم عمل قلبشو پیش شما انجام داد و واقعا کارتون درسته

    پاسخ
  2. Avatar
    نسیم گفته:

    خسته نباشید میگم خدمت دکتر جوزانی عزیز و تمام همکارانشون…دکتر تایما رو با مطب هماهنگ کنم یا اپلیکیشن خاصی دارید؟

    پاسخ
  3. Avatar
    فرانک گفته:

    بنظرم چ به لحاظ شخصیت چه امکانات مطبشون متفاوت بودن.خدارو شکر میکنم ک تو ایران هنوز هم میشه دکترهای خوبی مثل ایشون پیدا کرد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =